5 Donne che hanno scritto la storia del mondo (5 Femei care au scris istoria lumii)

LE AMANTI SEGRETE CHE HANNO CAMBIATO IL CORSO DELLA STORIA

L’amore e il più forte sentimento dell’uomo. Quando la passione incontra la politica, le conseguenze non sono sentite solo dalla moglie tradita, ma da tutto il mondo.

Pace e guerra, gli affari di stato e la sorte di milioni di persone sono state scritte avvolte nel letto di una donna.

1.MADAME DE POMPADOUR

Nata sotto il nome di Jeanne-Antoinette Poisson, Madame di Pompadour e stata l’amante ufficiale del re francese Ludovic XV. La bella donna ha ricevuto l’educazione dalle Monache Ursuline e da sua madre Madeleine de La Motte, che gli portò a casa dei professori personali per insegnarli la letteratura, l’arte e danza. Una volta sposata, diventa una figura molto popolare nella società e viene invitata a tantissimi balli della corte nel febbraio del 1745 e già a marzo diventa la consigliera del re. Qualche mese più tardi riceve il titolo di Marchesa di Pompadour. Approfittando della sua bellezza, influenza il destino della Francia consigliando il re persino nella strategia della guerra. Sempre lei a influenzato decisivamente nella costruzione dei castelli Elysee e Petit Trianon.

IUBITELE SECRETE CARE AU SCHIMBAT CURSUL ISTORIEI

Dragostea este poate cel mai puternic sentiment uman. Atunci cand pasiunea intalneste politica, urmarile sunt resimtite nu doar de sotia inselata, ci de intreaga lume.

Pacea si razboiul, afacerile de stat si soarta a milioane de oameniau fost scrise uneori in patul unei femei.

1.MADAME DI POMPADOUR

Nascuta sub numele de Jeanne-Antoinette Poisson, Madame de Pompadour a fost amanta oficiala a regelui francez Ludovic al XV-lea. Frumoasa a primit educatia Calugaritelor Ursuline si a mamei sale Madeleine de La Motte,care i-a adus acasa profesori personali ca s-o instruiasca in tainele dansului, cantului, oratoriei si picturii. Prin casatorie, ea ajunge o figura populara in societate si este invitata la balurile fabuloase de la curte in februarie 1745 iar in martie ajunsese deja metresa regelui. Cateva luni mai tarziu primeste titlul de marchiza de Pompadour. Profitand de farmecele sale, ea a influentat destinul Frantei si si-a sfatuit regele intocmai ca un consilier de razboi. Tot ea este cea care a influentat decisiv construirea palatelor Elysee si Petit Trianon.

pompadour

 

foto da YouTube

2.CLEOPATRA

Cleopatra VII-ma regina dell’ Egitto e rimasta nella storia come una figura romantica. Tuttavia lei e stata molto più di questo. Ha condotto il suo paese e ha fatto strategie di guerre degne di un generale. Con tutto questo, la sua ambizione illimitata l’ha portata alla morte. Le forze di Roma erano arrivate allora sino in Egitto e per poter conservare il suo potere, Cleopatra entra nelle grazie del grande Cesare. Lei rimase incinta regalandoli un figlio che chiama Cesarion. Dopo la morte di Cesare lei ritorna nella sua patria natale.

2.CLEOPATRA

Cleopatra a VII-a a Egiptului a ramas in istorie ca o figura romantica. Ea a fost insa mai mult de atat. A domnit peste tara sa si a pus la cale stratageme de razboi demne de un general. Cu toate acestea, ambitia sa nemasurata i-a adus moartea. Forta Romei a ajuns atunci pana in Egipt si ca sa-si pstreze puterea, Cleopatra a intrat in gratiile marelui Cezar. Ea a ramas insarcinata si i-a daruit acestuia un fiu pe care l-a botezat Cezarion. La moartea lui Cezar, ea s-a intors in patria natala.

shutterstock_80676358590

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.MARYLIN MONROE 

Sex symbol degli anni 50 e nata con il nome di Norma Jeane Mortenson, la terza figlia di una famiglia disfunzionale. Ha trascorso i suoi primi anni tra vari orfanotrofi. Nonostante e comparsa in innumerevoli produzioni di Hollywood, non tutti i critici sono stati impressionati delle sue prestazioni da attrice. Tanti sono del parere che lei e rimasta nella storia non tanto per il suo talento, ma per la sua sensualità. Il grande amore della sua vita e stato il presidente americano John F. Kennedy,di cui si pensa che la portata alla morte. L’ FBI ha tanti fascicoli che mostrano decine di conversazioni telefoniche tra l’attrice e la Casa Bianca, nel 1962. Quando Kennedy ha messo fine alla loro relazione, Marylin si e avvicina al fratello di questo, Robert. Lui li rimane accanto fino al giorno della sua morte.

3.MARYLIN MONROE

Sex simbolul anilor `50 s-a nascut cu numele de Norma Jeane Mortenson, al treilea copil al unei familii disfunctionale. Si-a petrecut cea mai mare parte din primii ani de in camine pentru orfani si abandonati. Desi a jucat in numeroase productii de Hollywood, nu toti criticii au fost impresionati de prestatiile sale actoricesti. Cei mai multi sunt de parere ca ea a ramas in istorie nu atat talentului sau ci datorita senzualitatii sale. Marea dragoste a vietii sale a fost presedintele american John F. Kennedy, despre care se crede ca a condus-o la moarte. FBI-ul are rapoarte in care arata zeci de convorbiri telefonice intre actrita blonda si Casa Alba din 1962. Atunci cand Kennedy a pus capat relatiei dintre cei doi, Marilyn si-a indreptat farmecele catre fratele mai mic al acestuia, Robert. El ia ramas alaturi pana in ziua in care aceasta a murit.

marylin(1)

4.CAMILLA, DUCHESSA DI CORNWALL

L’attuale moglie del principe Charles è nata nel 1947 con il nome di Camilla Rosemary Shand. Nel 1973 sposa Simon Parker Bowles. L’incontro tra lei e l’erede della corona britanica avviene nel 1971, si presuppone che la loro storia d’amore ha inizio proprio allora. Pero la sorte li divide quando Charles si arruola nel corpo della marina e Camilla si sposa. Il loro amore si riaccende nel 1979, nonostante il suo destino era legato a quello di Parker Bowles, e Charles cerca una moglie accettata dalla famiglia reale. Dopo la morte della principessa Diana, Camilla diventa la consorte ufficiale di Charles pero gli inglesi non l’hanno mai accettata e non hanno potuto sostituire a colei che chiamano la Principessa dei Cuori. 

4.CAMILLA, DUCESA DE CORNWALL

Actuala sotie a printului Charles s-a nascut in 1947 si a primit numele de Camilla Rosemary Shand. In 1973, ea s-a casatorita cu Simon Parker Bowles. Formidabila intalnire dintre ea si mostenitorul coroanei britanice a avut loc in 1971 si se presupune ca povestea lor de dragoste a inceput inca de atunci. Insa soarta i-a despartit cand Charles s-a alaturat corpului de marina iar Camilla s-a casatorit. Iubirea lor s-a reaprins in 1979, in ciuda faptului ca destinul ei era legat de cel al lui Parker Bowles iar el isi cauta o sotie acceptata de familia regala. Dupa moartea printesei Diana, Camilla a devenit consoarta oficiala a lui Charles insa englezii nu au acceptat-o niciodata si nici nu a putut sa o inlocuiasca pe cea denumita Printesa Inimilor.

HRH Prince Charles and Camilla, Duchess of Cornwall visit the royal baby

5.SEVILIA CAEPIONIS

L’identità di Sevilia e andata persa però di lei si sa con esattezza che è stata l’amante di Cesare e la madre di Brutus. Nonostante la passione di Cesare per la bella Cleopatra, questao non ha mai rinunciato a Sevilia, che gli rimare accanto fino alla sua morte.

5.SEVILIA CAEPIONIS

Identiatea Serviliei a fost pierduta insa se stie despre ea cu exactitate ca a fost amanta lui Cezar si mama lui Brutus. In ciuda pasiunii lui Cezar pentru frumoasa Cleopatra, acesta nu a renuntat la Servilia niciodata si a ramas alaturi de el pana in ziua mortii.sevilia

5 Donne che hanno scritto la storia del mondo (5 Femei care au scris istoria lumii)ultima modifica: 2013-12-21T18:47:30+01:00da romina-mihaela
Reposta per primo quest’articolo